štvrtok 16. februára 2012

Bóbita Designs : Blue Bird

Sziasztok!Most egy számomra különleges készletet szeretnék bemutatni,azért különleges mert nyertem. Bóbita Designs készletéről írok.A készlet 30 drb papírt és 90 drb elemet tartalmaz fantasztikusan összehangolt szinekben.Bevallom Bóbita készletei mindig is tetszettek,és hálás vagyok amiért engem ért a szerencse,hogy megnyerhettem ezt a csodaszép készletet.Megvásarolható a Scralinsider-nél,Digiridoo-nál
és a WithLoveStudio boltjában.

Hello all! I want to show you the kit,which is special for me,now!It's special,cause I win it!I am writing about Bóbita Designs kit.The kit contains 30 papers and 90 element in fantastic colours.I confess,I allways loving Bóbita's kits,so I am grateful that I has luck to win it.You can buy it at Scrapinsider,Digiridoo  and at WithLoveStudio store.

Blue Bird





És az oldalak amiket készítettem:
And page which I do:




Az utóbbi oldalt lifteltem Sandybell oldaláról.
The lasted page I am lifting from Sandybell page.

Ha Te is szeretnél Bóbitától készletet nyerni,akkor itt a nagy lehetőség...én tutira bepróbalkozom...:)
Sok sikert!!!

If you want to win from Bóbita Designs too,you have a  chance....I try it,too..:)
Good luck!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára