streda 29. februára 2012

Bettieescrap: Template 10, Time + Golya: freebie

Igen,Betti ismét egyszerre lepett meg minket egy templatel és egy készlettel is!Mindket mesés alkotást megvásárolhatjátok a Digi boutik-ban és a Scrapbird-nél.

Yes,Betti surprised us with one template and one kit again!Both fabulous creations you can buy at Digi boutik and at the Scrapbird.

Template 10


Igencsak ötletes template...én az oldalmhoz Betti egyik collabját használtam-az Allways kisses -t.És barátnőm Sandybell képeit használtam.Mutatom az oldalam...

A very igenious template...for my page I use one of Betti's collab-the Allways kisses.And I using my friend Sandybell's photos.Here is my LO...



Time








A készlet  5 db papírt
               60 db elemet
                4 db WA-t
                1 db maszkot tartalmaz.

Nekem szivem szerint a papírok nagyon bejöttek,de az elemek is különlegesek,érdemes megnézni!Az oldalamhoz kicsiny lányom képet használtam fel,még 3 hónapos korából.....ej, de repül az idő....

The kit included 5 papers
                       60 elements
                         4 WA
                         1 mask

I think the papers are very beutifull,but the elements are special,too!Look!For my page I used photo about my little daughter,when she was 3 months old...oh,how that time flies...



Nos,és most jöhet Gólya,aki szökőév alkalmából megajándékozott nemcsak egy szuper kis freebie-vel,hanem egy kíváló ötlettel is,részletek itt..


And now...about Gólya,who made for us not only great freebie,she give us an excellent idea,look here...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára