streda 27. februára 2013

Play

Most két játékról szeretnék írni két fantasztikus tervezőtől...
I want to write  about two game from two fanthastic designers,now...

- az első játék az Bóbita Design -nál volt (már elvileg vége), de erre jelentkeztem is...a lényeg hogy oldalt kellet csinálni a tőle készült elemekből, papírból, bármiből...a nyeremény is egész csalogató volt.
Én az Ilustól nyert készletemet használtam ( Blue Bird)...és ezzel az oldallal próbalkoztam:

- the first game was at the Bóbita Design (it is closed), I playing, too...I must make LO with using at least 1-2 things (papers, elements, etc..) from her...and the prizes was inviting, too.
I using the kit, which once I win from her ( Blue Bird)...and this is my LO:



- a második játékot BeeDee indította, amely február 28.-án ér véget. Itt digi oldalból, hagyományosat kellet összehozni...erre a játékra sajnos nem jelnetkeztem (talán legközelebb összejön), viszont barátnőm Sandybell jelentkezett, méghozzá Bee hamarosan megjelenő készletével, érdemes megnézni...az oldalak:

- The second game started BeeDee, which ends on February 28. Here digitized pages, to bring together traditional ones ... I don't playing this game (maybe next time, if I can), but my friend Sandybell , came with great pages, from coming soon BeeDees kit :


                                                            ...a digitális verzió...
                                                            ... the digital one...

 
...és a hagyományos...
...and the traditional...
 
 
Nos ennyit mára, további szép napot...
So that's all for today, good day...
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára