streda 14. decembra 2011

Cewe133. és a 134. heti kihívás...

Nos a cewe oldalát már egy ideje lesem,fantasztikus oldalak jelennek ott meg...és a kihívások,na nem semmi feladatok fordulnak ott meg...Mivel még elég kezdő vagyok ezen a téren,nem igazán mertem részt venni a kihívásokon egészen a múlt hétig,amikor a téma a Crazy volt.Nos mivel én elég bolondos emberke vagyok,ezért úgy gondoltam talán bepróbalkozom,mert ez a téma bejön nekem...és láss csodát,egészen pozitív visszajelzéseket kaptam az ottani "Góréktól"..én a kis ember a nagyok között,nagyon jól esett....konkrétan ezt az oldalt készítettem...

Ezen a héten egy újabb feladattal lehet megbírkózni...egy  könyvborítót kellet szerkezteni.Nem igazán tudtam először mit kezdjek a feladattal,aztán jött több ötlet is....babák,álatok,sci-fi,főzés...végül is a vége az lett hogy Robert Merle:Íme ,a király című könyvnek a borítóját "cseréltem" le,és most ilyen lett: 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára