streda 6. marca 2013

Jen Maddocks

Szervusztok! Jelentkeztem egy szuper csapatba, és...igen bekerültem!!!Lehetőséget kaptam Jen Maddocks csapatába. Ennek a tervezőnek a készletei nekem nagyon bejönnek, és nagyon boldog vagyok, hogy alkothatok velük. Így előre egy régebbi készletet mutatok be tőle, de igérem, hamarosan jövök az új készletel ami szintén elképesztően jól sikerült...

Ez a különleges készlet 9 drb papirt es 31 elemet tartalmaz, de ha szeretnéd a készletet bővíteni, akkor még vásárolhatsz hozzá maszkokat és firkákat is...mindent megtalálsz a Oscraps és a Scrapflower boltjaiban.

Hi all! I sign in a new super team, and...yes I get it!!!! I get the chance in the Jen Maddocks team.
I love her design,  and I am very happy, that I can create from her kits. I show an older kit from her at this time, but soon I comming with her new kit, which is also exteremly well done...

This special kit inluded 9 papers and 31 elements, but if you want to expand the set,  you can also buy some masks and scribbles...every of them you find at Oscraps and Scrapflower shops.

Urban




Az én oldalam- "párom, a hős"  :D
My layout- "my man, the hero" :D








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára