nedeľa 15. januára 2012

Cewe blogtrain-After the christmas

Egy jó kis csapat jött össze az idei év első blogvonatában,összesen 22 álomásról töltegetheted a freebieket...én gyorsan végig is utaztam rajta és begyűjtöttem őket,igazán fantasztikus készleteket szereztem..nagyon ügyesek voltak a lányok!!!Ajánlom Neked is a vonatozást amit  BeeDee-nél indul.Nekem már sikerült is oldalt csinálnom  Sandybell  készletéből.Jó utat kívánok Nektek!

A great team came up at cewe blogtrain.You can download freebies on 22 stations...I have all of them,they are fanthastic..girls was very creative and skillful!!!I recommend you this traveling which you can start at BeeDee.I make pages from Sandybells freebie.I wish you a fun travel!

Blogtrain prewiew


Design by Sandybell-After christmas






És az oldalaim:
And my pages:




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára